dinsdag 28 juli 2009

Vakantietijd

Nu langzamerhand zowel in werk als prive de meeste mensen verdwijnen naar hun vakantiebestemming lijkt het wel of het leven ook iets langzamer verloopt. Meer tijd dus voor lezen, bloggen en plannen maken voor de komende tijd.

Een van de plannen die al een tijdje in mijn hoofd zit is het schilderen van mijn hoekkast, een grenen vitrinekast die ik voor 35 Euro kocht via marktplaats kort na mijn scheiding in 2005. Het is een leuke kast, perfect voor mijn lieve serviesgoed en verzameling Grolsch glazen. Ik verzamel serviesgoed met rose roosjes en Grolsch hebbedingetjes.

De bedoeling is de kast wit of witachtig (niet helemaal gedekt) te schilderen en de achterkant met behang te beplakken. Lichte kleuren waardoor de inhoud van de kast nog beter tot zijn recht gaat komen. Dit weekend maar eens een bouwmarkt binnenduiken en kijken of ik een leuk behangetje kan vinden, voordeel is dat ik maar een rol nodig heb dus waarschijnlijk wel kan slagen in de opruiming.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten