dinsdag 14 juli 2009

Te veel boeken te weinig tijd

Helaas komt het er even niet van om te lezen in het gebruikelijke tempo. Reden is simpel tijdgebrek. Wel een aantal goede reisgidsen over onze vakantiebestemming gelezen. Curacao wordt het, 30 augustus vertrek en retour 13 september.

Lezen doe ik veel en vaak tijdens het reizen met het openbaar vervoer. De reis van de ene kant van het land naar de andere kant duurt ongeveer 3 uur, waarmee ik ruim voldoende tijd heb om lekker te lezen. De laatste weekenden ben ik regelmatig met de auto op en neer gereden, of had ik zoveel problemen met openbaar vervoer dat ik alleen maar bezig was met internetten om nog een aansluiting te vinden die me thuis zou brengen.

In bad lees ik graag tijdschriften zoals flair, viva, margriet, libelle, zin of woonbladen. Omdat ik een leuke salarisverhoging had gekregen heb ik mezelf verwend met een proefabonnement op twee bladen. De 101 woonideeen en de VT wonen vallen het komende jaar elke maand in de bus. Zo heb ik altijd iets te lezen.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai,

    Ja met spelfouten ga ik het internet niet op he :-), maar ik vind tijdschriften ook erg lekker en ik wil ze vast wel eens lenen met het oog op de komende veranderingen!
    Ik lees op dit moment Close up, van Esther Verhoef, er bekruipt mij een Saskia Noordt gevoel maar ik lees toch even door :-)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen