zondag 28 juni 2009

INCENDIARY



Een vader en zijn zoontje bezoeken samen een voetbalwedstrijd. Het noodlot slaat echter toe: tijdens de wedstrijd ontploft er een bom en beiden zijn op slag dood. De moeder blijft verslagen achter, tenminste zo lijkt het. De vrouw (Michelle Williams) heeft die periode ook nog een affaire met een journalist (Ewan McGregor). Zal zij de periode nu gesterkt doorkomen met een andere minnaar aan haar zijde of maakt dit de tragiek alleen maar groter?






Tja ik zeg niet wie de film heeft uitgekozen voor de afgelopen film en patat avond, maar hilarisch was het wel. Helaas kon het verhaal mij echt niet boeien, vond ik het traag en vond ik Michelle Williams niet sympathiek, dus ik ging steeds meer moeite krijgen om niet te giechelen of in slaap te vallen. Gelukkig vond lief het wel een redelijke film, hij zat er helemaal in.
Al met al was het wel weer een super gezellige patatavond. Met vrienden onder elkaar is het altijd prettig babbelen en lachen, een stuk ontspanning. Heerlijk genoten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten