maandag 8 juni 2009

Chloe



Chloé eau de Parfum is een moderne, frisse en vrouwelijke geur. De lichte eau de parfum is een mix van rozen, magnolia’s, lelies en fresia’s. Het flesje is helemaal Chloé, mooi en heel romantisch om te zien.



Afgelopen zaterdag kreeg ik van een lieve schat een verlaat verjaarskadootje. Dat het verlaat was lag natuurlijk aan mij, ik moest mijn 40ste zo nodig in Wenen vieren. Anyway, ik kreeg een kadobon van de Douglas, altijd leuk en lekker om te krijgen. In een Douglas tasje zit altijd een proefflaconnetje van een of ander geurtje. In mijn tasje zat Chloe. Ik kende het niet, ben niet zo op de hoogte geurwise.


Uiteraard heb ik het opgespoten, ben wel een vrouw en dus nieuwsgierig. Jemig wat een heerlijke, lichte, frissen geur. Ben er werkelijk helemaal weg van, gelijk liefde op de eerste geur.




Zondag kwamen mijn ouders op bezoek en ook de moeder van mijn lief kwam even binnen, bij elke zoen die ik kreeg kwam er gelijk de opmerking "wat ruik je lekker". Dus ik stond niet alleen in mijn oordeel over deze geur. Gelijk gegoogled natuurlijk en het blijkt een weliswaar niet helemaal nieuw, behoorlijk duur geurtje te zijn. Mijn keuze staat vast met de bon en een nog in te leveren Irischeque wandel ik morgen na mijn werk bij de Douglas naar binnen om mezelf te verwennen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten