maandag 8 juni 2009

YES MAN



Zaterdagavond is filmavond. Standing afspraak tussen mijn lief en zijn beste vriend. Gelukkig mag ik ook meedoen sinds ik in het leven van lief ben binnengedrongen.

Meestal kiest mijn lief de film (soms met advies van mij). We eten samen patat, afwisselend in een van beide huizen, afhankelijk van de aanwezigheid van de superzoon van vriend. Na het eten is er voor een ieder wat vrije tijd, we kijken tv of internetten of babbelen wat. Als zoonlief naar bed gaat begint de film.

Afgelopen zaterdag hadden we keus genoeg, vele prachtige films lagen in de videotheek op ons te wachten. Helaas viel de keus van mijn lief op Yes man, een film met Jim Carey. Ik ben geen fan van de man, alleen die kerstfilm met grappige figuurtjes vond en vind ik leuk.

Vol verwachting wachtte ik dus op het begin van de film, en ik moet zeggen bij vlagen is ie hilarisch, daarnaast is ie romantisch. Dus geen slechte film, zeker niet. Al hoop ik voor vriend en mij dat mijn lief de volgende keer toch advies inwint. :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten