dinsdag 2 juni 2009








Dit pinksterweekend bracht ik door samen met mijn lief in Wenen. Ter gelegenheid van mijn 40ste verjaardag kreeg ik deze reis kado. Ondanks het niet altijd goede weer hebben we het geweldig gehad.



Wenen is een prachtige stad, de mensen zijn vriendelijk en er is veel te doen.



De dagen waren te kort en goed gevuld. We brachten onder andere een bezoek aan de Prater. Een soort permanente kermis op een prachtig stuk land. In dit park bevind zich een reuzenrad van wel 102 jaar oud. Erg hoog, erg toeristisch maar heerlijk om een ritje mee te maken. Voor het betreden van het reuzenrad kom je eerst in een ruimte waar men in miniatuur een aantal voorstellingen van Wenen in de loop der tijd heeft ingericht in wagentjes zoals ze ook aan het reuzenrad zitten.



Uiteraard hebben we ons op de foto laten zetten. De foto's zijn prachtig geworden en we hebben ze dan ook allemaal gekocht.





Voor mijn 40ste verjaardag heb ik mezelf ook nog een kado gegeven. Dit bijzondere horloge bleef in mijn gedachten hangen. Mijn lief zag hem in de etalage en wees me erop. Een dag later heb ik hem toch maar gekocht. Er hoort een prachtige ring bij. Een setje voor bijzondere gelegenheden.




1 opmerking:

  1. Hieperdepiep hoera! Jij behoort ook tot ons "veertigers". Prachtige sieraden hoor en Wenen...we hebben al besloten als mijn lief 40 wordt er naar toe te gaan :-)

    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen