zaterdag 14 november 2009

Luxe uitgave


Deze en vorige weken bracht ik iets meer tijd door bij lief in huis dan normaal gesproken. Lief zegt altijd dat ik mijn laptop dan mee kan nemen van huis en kan inloggen op zijn draadloze netwerk, maar meestal gebruik ik gewoon zijn laptop. Dit leidt nooit tot problemen want wij kunnen goed delen.
Maar toch begon ik mijn eigen indelingen en instellingen te missen. Al een tijd liep ik met het idee om een tweede laptop aan te schaffen, maar dan een netboook. Zo een leuk klein dingetje. Afgelopen week vond ik dat het er van moest komen, als voorschot op de binnenkort te ontvangen eindejaarsuitkering heb ik mijzelf een netbook kado gegeven, een witte Acer Aspire One. Met een ontzettend kekke ledverlichte muis, die maar liefst zeven kleuren kan weergeven. Want hoewel ik goed kan werken met een touchpad is dat op een kleine netboek toch iets lastiger dan normaal.
Ik ben er superblij mee, het werkt geweldig makkelijk en kan nu dus met lief msn, skype en mailen terwijl we in dezelfde ruimte zijn. Een tweede laptop in huis maakt het contact dus nog intensiever.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten