zaterdag 14 november 2009

X-Men

Na het bekijken van Wolverine had ik al gemeld dat ik de hele X-Men serie wel wilde bekijken. Een weekend bij lief, met griepverschijnselen, maakte dit mogelijk. Lief heeft een bescheiden doch leuke collectie films en de X-Men triologie hoort daar ook bij. Vrijdag keek ik deel een en zaterdagmiddag deel 2 en op zondag deel drie. Een genot natuurlijk om naar te kijken die Hugh Jackman. De films zijn niet mijn genre maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik het heerlijk vond. Redelijk geloofwaardig en spannend bovendien.

Na deze ervaring vond lief dat ik dan ook wel toe was een een andere film met mooie Hugh, Van Helsing. Een vampierenfilm, ook al niet mijn ding. Maar och lamlendig op de bank is altijd beter met een film dus toch maar een poging gewaagd. En werkelijk ik zat er helemaal in. Heb de hele film met open mond (neus zit dicht) zitten/liggen kijken. Heerlijk heerlijk dat er zoveel films zijn. Aangezien mijn concentratievermogen voor mooie boeken momenteel even verdwenen is houd ik het bij films momenteel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten