dinsdag 11 augustus 2009

Quarantaine

De week quarantaine die mij werd aangeboden vanwege een verdenking van besmetting met mexicaanse griep bracht ik door bij mijn lief. Want wij hadden toch al gezoend toen ik misschien al besmettelijk was, dus wat kon er nu gebeuren. Behalve dat hij mogelijk ook in quarantaine zou moeten.

Het gaf genoeg gelegenheid om te lezen, tuinieren, film te kijken en rusten. Heerlijk om te doen. En het verloop van mijn griep was niet ernstig genoeg om alleen maar op de bank te liggen.
Heb genoten van het mooie weer en de aanwezigheid van mijn geliefden.

Veel tijdschriften gelezen en een aantal boeken. Tijdschriften lezen toch iets makkelijker als je je niet helemaal lekker voelt. Gelukkig had ik nog een voorraad oude Libelles en Margrieten liggen.

Daarnaast las ik een heel leuk tuinboek. Lente Zomer Herfst Winter Op je (tuin)sloffen de seizoenen doorHanneke van Dijk
Tuinboeken vind ik altijd mooi, vooral natuurlijk vanwege de vaak prachtige plaatjes. Maar dit boek bied ook echt handige tips voor tijdbesparing, indeling, planten en allerhande andere zaken die je in de tuin kan hebben/doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten