donderdag 8 oktober 2009

Films



De afgelopen weken zagen lief en vriend en ik in wisselende samenstelling een aantal films.


Een ervan is Traitor, werkelijk een aanrader vanwege de verassende ontknoping.





Daarna ook nog Angels & Demons (Bernini mysterie). Evenals in boekvorm vond ik deze film beter dan de Da Vinci code. Tom Hanks vind ik meestal wel leuk om naar te kijken. Elke keer als ik een film met hem zie denk ik terug aan Forrest Gump, voor mij een van beste films die ik gezien heb.



Verder zagen we The Reader. Ja ook weer een film die je gezien moet hebben, indrukwekkend tijdsbeeld. Prachtig geacteerd en mooi gefilmd.



The International. Geen slechte film maar zeker ook geen toppertje. Leuk maar blijft niet in mijn herinnering als topfilm.

In het vliegtuig zagen we nog Duplicity, maar die film kon werkelijk niet boeien. Misschien lag het aan de omstandigheden in het vliegtuig maar deze film hebben we niet afgekeken.

1 opmerking:

  1. The reader, prachtige film he, zo mooi en zo ontroerend. En de film in het vliegtuig..waren dat niet de omstandigheden..en weet je ik woon al drie jaar naast zo'n blerkont, ik hoor het het bleren ook wel eens als het er niet is...ook ik heb ze als ongeschikt aangemerkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen