donderdag 8 oktober 2009

Lange stilte

Afgelopen weken had ik een lange blogpauze. Ontelbaar veel dingen gedaan maar geen tijd en zin om erover te bloggen.


Wat heb ik dan gedaan? Onder andere vakantie gevierd in een erg warm en prettig onderdeel van ons Koninkrijk der Nederlanden. Curacao was de bestemming van de vakantiereis van mij en mijn lief.


Een geweldige vakantie beleefd, een heerlijk resort en heeel leuke mensen leren kennen.


Juist het leren kennen van al die leuke mensen leidde er toe dat ik bijzonder weinig gelezen heb deze vakantie. Met dank aan de vliegmaatschappij mochten we 25 kg meenemen in onze koffers waardoor ik wel voldoende boeken bij me had op reis. Maar van lezen kwam weinig vanwege de gezelligheid.





Bij terugkomst van vakantie bleek ik een financiele meevaller te hebben en heb ik vooruitlopend op een volgende vakantie en misschien een minder prettige regeling over kilo's bagage alvast een E-Reader aangeschaft. Geweldig apparaat, veel mogelijkheden, ruimte voor duizend boeken (met bijgeleverde SD card zelfs DRIEDUIZEND), daar moet ik een volgende vakantie toch mee door kunnen komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten